digitreview

the news

digitreview

the news

review

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در حال حاضر سایت یوتیوب (YouTube) یکی از بزرگترین منابع اطلاعاتی جهان می‌باشد که شامل انواع مختلفی از ویدئوهای تفریحی، ورزشی، آموزشی و… است. به جرات می‌توان گفت همه‌ی کاربران از تمام کشورها و فرهنگ‌ها که با محیط‌های اینترنتی آشنایی دارند دست‌کم یک‌بار به سایت یوتیوب واردشده‌اند. این سایت بزرگ می‌تواند منبع خوبی برای شما باشد تا بتوانید اطلاعات خود را از دید تصویری گسترش دهید. یوتیوب همیشه یکی از بهترین وبسایت‌ها برای پیدا کردن ویدیو‌های آموزشی، موزیکال و هرچیزی که به ذهنتان می‌رسد بوده است. هر شخصی در یوتیوب می‌تواند ویدیو و کانال خود را ایجاد کند و خلاقیت و استعداد خود را در قالب ویدیو به نمایش بگذارد. همچنین افرادی که در یوتیوب طرفداران و فالور‌های زیادی را جذب خود کرده‌اند، علاقه‌مند به کسب در آمد از طریق نمایش تبلیغات هستند که این باعث شده است تا یک جامعه‌ای بزرگ از مردم را تشکیل دهد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۲
davood akbari

زمانی که لامبورگینی اتومبیل فوق‌العاده ترزو میلنیو که الکتریکی هم هست را به نمایش گذاشت، پر از فناوری‌های جدید نسل بعدی بود؛ این نشان‌دهنده‌ی این است که احتمالا باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم تا چنین خودرویی وارد بازار شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۹
davood akbari

تویوتا کمری ۲۰۱۸ با طراحی جذاب‌تر و لذت رانندگی بیشتر، برای ادامه‌ی موفقیت‌های خود وارد بازار خواهد شد.

با این که کراس‌اوور‌ و شاسی‌بلند‌ها در حال کسب سهم بیشتری از بازار سدان‌ها هستند؛ اما تویوتا کمری همچنان به فروش فوق‌العاده‌ی خود ادامه می‌دهد و در سال ۲۰۱۶ نیز عنوان پرفروش‌ترین خودروی سدان ایالات متحده را به خود اختصاص داد.


تویوتا کمری 2018 معرفی شد؛ طراحی اسپرت و لذت رانندگی بیشتر




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۶
davood akbari
يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۸ ب.ظ

بهترین اسپیکرهای سال 2018 کدامند؟

در دهه‌ی اخیر، ما شاهد پیشرفت‌های سریعی در زمینه‌ی Audio بوده‌ایم که با شروع هر ساله، اسپیکرهای پیشرفته‌تر و ارزان‌تری ارائه می‌شوند. برترین اسپیکرهای امروزی را شما میتوانید با اپلیکیشن به راحتی کنترل کنید. اسپیکرهای جدید، به شما امکان می‌دهد از طریق اتصال بلوتوث، وای‌فای و NFC به دستگاه‌هایی مانند تبلت و گوشی مورد نظرتان وصل شده تا فایل‌های صوتی خودتان را به صورت آنلاین پخش کنید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۸
davood akbari

بیمه مرکزی به منظور حمایت ازحقوق بیمه گذاران با توجه به نوسانات اخیر قیمت خودرو، خواستار افزایش سرمایه بیمه بدنه خودروها شد.بر اساس اعلام بیمه مرکزی پیرو افزایش قیمت خودرو، پیشنهاد می‌شود بیمه گذارانی که دارای بیمه بدنه هستند با مراجعه به شرکت‌های بیمه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند تا در هنگام بروز خسارت با مشکلاتی چون اعمال ماده 10 قانون بیمه مواجه نشوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۵
davood akbari

هرجا که خبری از رانت و قانون‌شکنی هست پای ژن‌های خوب در میان است. «نادر قاضی‌پور» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز به نقش داشتن ژن‌های خوب در واردات قطعات خودرو با ارز دولتی اشاره کرد و گفت:

«صاحبان تعدادی از شرکت‌هایی که اخیرا قطعات خودرو وارد کشور کرده‌اند همسر و دختر برخی وزرا و ژن‌های خوب هستند، یکی از کارهای جدیدی که اخیرا توسط این افراد انجام شده ادغام سه شرکت با یکدیگر و ثبت شرکت جدید است تا اسامی این افراد ثبت نشود.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۲
davood akbari
يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۶ ب.ظ

بهترین بازی های آیفون(ios) سال 2018 کدامند؟

بهترین بازی آیفون کدام است ؟ بهترین بازی فکری آیفون کدام است؟ محبوب ترین بازی اپل کدامند؟ ما برای جواب به سوالات از منابع و سایت های مرجع زیادی مانند   اپل استور و macworld و…  استفاده  کرده ایم، بازی‌ها تقریبا از تمامی موضوعات مانند: اکشن، ماجراجویی، موسیقی، Arcade، تخته‌ای، کارتی، خانوادگی، پازلی، مسابقه‌ای، شبیه‌سازی، ورزشی و استراتژی انتخاب شده‌اند. بازی‌ها برای پلتفرم اپل ساخته شده‌اند. بازی‌های اپ استور به سه دسته تقسیم می‌شوند: دسته‌ی اول بازی‌هایی که کاملا رایگان و مجانی هستند، دسته‌ی دوم بازی‌هایی که به صورت رایگان، شما آن‌ها را دانلود می‌کنید اما در درون بازی‌، محتوا‌هایی هستند که پولی هستند و دسته‌ی سوم بازی‌هایی که باید ابتدا پولی بپردازید تا دسترسی به دانلود آن بازی یا برنامه پیدا کنید. بازی برتر آیفون که در زیر مشاهده میکنید جزو دسته‌ی اول و دوم هستند و شما به صورت رایگان می‌توانید این بازی‌ها را دانلود کنید. همچنین چندتا از بازی‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید، آنلاین هستند و برای بازی کردن، باید به اینترنتی که Ping پایینی داشته باشد دسترسی داشته باشید که با توجه به تجربیات بنده، شما تا پینگ 80 قادر به بازی کردن هستید. همچنین ما مقاله‌ای به عنوان “16 بازی برتر آیفون برای کودکان زیر پنج سال” نوشته‌ایم که شاید اگر کودکی دارید و یا میشناسید به آن‌ها معرفی کنید. ما در زیر قرار است که 17 تا از بهترین بازی آیفون در سال 2018 به شما معرفی کنیم و امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار بگیرد. با دیجیت نست همراه باشید تا بهترین بازی‌های برتر در سال 2018 را به شما معرفی کنیم. همچنین اگر شما بازی بهتری سراغ دارید، ما را بی‌خبر نزارید و در بخش کامنت‌ها، بازی‌ها را معرفی کنید. 


 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۶
davood akbari
يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۱ ب.ظ

قیمت قطعی پژو 2008 اعلام شد

هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، در دیدار نمایندگان مجلس از این شرکت خبر از قیمت نهایی ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی پژو 2008 داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۱
davood akbari

ه سال 1886 باز گردیم، زمانی که گولتیب دایملر مخترع اولین خودرو جهان (با موتور درون سوز) را در کارگاه خودش ساخت و ناخواسته به دوران حکم رانی ارابه های بخار پایان داد. گولتیب دایملر در ابتدا چندان به کاربردی بودن خودرو خود مطمئن نبود اما همسر او، کسی بود که جرات طی مسیر خارج شهر با این خودرو را داشت و به همگان نشان داد که این اختراع تازه تا چه حد می تواند کاربردی باشد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۱
davood akbari