digitreview

the news

digitreview

the news

review

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

با گذشت قریب به 6 ماه از بسته شدن غیر قابل پیش بینی سایت ثبت سفارش واردات خودرو و برهم خوردن نظم بازار خودروهای وارداتی، شاهد شنیده شدن زمزمه های تصویب تعرفه های تازه واردات خودرو هستیم که پیش از این نیز به شکل شایعاتی از منابع موثق منتشر شده بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۴
davood akbari

خرید و استفاده از این خودروها برای مالک آن ها ارزان است. البته این موضوع به مکانی که شما زندگی می کنید هم بستگی دارد.

هرچند که اکثر خودروسازان به دنبال تولید هرچه بیشتر محصولات و خودروهای برقی بوده و قصد دارند که در آینده بخش بزرگی از ناوگان نقلیه خود را به قوای محرکه الکتریکی مجهز کنند، اما واقعیت این است که در حال حاضر خودروهای کاملا برقی ای که رنج مسافتی بیشتر از ۱۶۰ کیلومتر در هربار شارژ داشته و ارزان قیمت باشند به میزان اندکی در دسترس هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۱
davood akbari

SAE یک موسسه غیر انتفاعی بین المللی برای طراحی، تولید، ساخت و تدوین استاندارد خودروها، هواپیماها، فضاپیماها و خودروهای تجاری است که از سال ۱۹۰۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. کلمه SAE مخفف انجمن مهندسان خودرو است که تمرکز بیشتر آن بر روی مباحث خودرویی واقع در کشور آمریکا است. این موسسه اقدام به انتشار ۱۳ تکنولوژی مهم و برجسته سال ۲۰۱۶ کرده است که ما در دیجیت آن را در دو بخش تقدیم حضور علاقه‌مندان دنیای خودرو می‌کنیم. با ما همراه باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۸
davood akbari