digitreview

the news

digitreview

the news

review

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

موانع موجود برای استفاده از خودروهای بدون راننده

واضح است که خودروهای بدون راننده چگونه با از بین بردن فشردگی ترافیک، کاهش تصادفات و افزایش اوقات فراغت به جامعه سود خواهد رساند. همه‌ی اینها موارد مثبتی هستند ولی معایبی نیز در این راه وجود دارند که باعث می‌شود استفاده از این نوع خودروها به این زودی‌ها باب نشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۵۱
davood akbari
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ق.ظ

چه کسی آینده خودرو را می سازد؟

 دیگر ایده ساخت خودروی بدون راننده خیلی دور از دسترس نیست. ولی در حال حاضر سوال اینجاست که چه کسی این کار را انجام خواهد داد.؟!

طبق نظر سنجی های اخیر، مشتریان بیشتر تمایل دارند که خودروشان به جای کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده خودرو توسط یکی از شرکت‌های حوزه تکنولوژی تولید شود! این بدان معنا است که پروژه خودروی بدون سرنشین گوگل یک پروژه موفق است که با اقبال عمومی مناسبی همراه شده. نیسان هم گفته که مشتریان بیشتر ترجیح می‌دهند که یک خودروی لوکس مجهز به آخرین فناوری‌های روز را سوار شوند تا یک خودرویی که از یک کمپانی خودروسازی بزرگ بیرون آمده است. اما خودروسازی‌هایی که تولید انبوه می‌کنند مانند مزدا و جی‌ام باید بدانند که وجود فناوری‌های نوین در خودرو یکی از ضرورت‌های امروزی عرضه خودرو می‌باشند. حال این فناوری‌ها می‌توانند کروز کنترل تطبیقی، سیستم اخطار تصادف جلو و... باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۰
davood akbari
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ق.ظ

چند تکنولوژی جدید صنعت خودروسازی در سال 2017

صنعت خودروسازی با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است و جای تعجب هم نیست که بیشتر تکنولوژی های رونمایی شده مربوط به وسایل نقلیه خودکار در کنار سیستم های برقی است. در ادامه به 9 فن آوری برجسته و معرفی آن ها خواهیم پرداخت که شاید در روزگار نه چندان دوری شاهد استفاده از آن ها در عموم وسایل نقلیه باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۲۵
davood akbari
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ق.ظ

فناوری‌های پیشرفته خودرویی

امروزه بکارگیری فن‏آوری های نوین در خودرو به یک ضرورت برای خودروسازان دنیا مبدل شده است. سختگیرانه تر شدن الزامات قانونی از یکسو و افزایش سطح انتظارات مشتریان از سوی دیگر سبب شده است تا شرکت‏های خودروسازی برای کسب سهم بیشتر از بازار، برنامه‏ ریزی‏های گسترده ای را برای توسعه و پیاده سازی فن‏آوری‏های پیشرفته انجام دهند. از اینرو مرکز تحقیقات و نوآوری با توجه به چشم ‏انداز گروه خودروسازی سایپا، مبنی بر کسب سهم عمده از بازار داخلی و همچنین حضور در بازارهای بین‏ المللی، برآن شد تا با تدوین نقشه راه توسعه فناوریهای پیشرفته و بکارگیری آنها در محصولات آتی، خودروهایی با سطح امکانات رفاهی متنوع، ایمن و دوستدار محیط زیست به مشتریان محترم خود عرضه نماید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۲۱
davood akbari
يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ق.ظ

جدیدترین تکنولوژی های خودرو: مرسدس بنز کلاس S

هرچند که مرسدس کلاس S  جدید ممکن است که اولین خودوری رونمایی شده ی شرکت بنز باشد، مرسدس تصمیم دارد خودروی خودگردان خود را هر چه زودتر عرضه کند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۵
davood akbari

دنیا روزانه در حال پیشرفت به جلو و مخصوصا پیشرفت به سمت الکترونیکی شدن می باشد و صنعت خودرو هم از این امر جدا نبوده و غول های خودروسازی مدام در حال افزودن امکانات فناوری جدید در خودروها هستند و حتی این تمایل را برای خودروهای ارزان قیمت هم نشان می‌دهند با اینهمه قرار گرفتن در صدر اخبار کار راحتی نیست.پایگاه اینترنتی کامپیوتر ورلد به بررسی ۱۰ فناوری نوآورانه جدید در خودروها پرداخته است که ایمنی و راحتی بیشتری را برای راننده فراهم می‌کنند.در این مقاله سعی شده هر یک از این فناوری های موجود را با ذکرمثال از خودرو های دارنده این فناوری و همچنین تصاویر مربوط به هر فناوری را به شما معرفی کنیم پس با اروند پلاک باشید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۲۹
davood akbari