digitreview

the news

digitreview

the news

review

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

بهترین گوشی هوشمند 2018 کدام است؟

بهترین گوشی‌های هوشمند هرساله توسط تولیدکنندگان مطرحی مانند Apple ،Sumsug ،Google و … معرفی می‌شوند. علاوه بر این شرکت‌ها، ده‌ها شرکت جدید نیز با تولید بهترین گوشی های موبایل، درحد توان خود، سعی دارند وارد این رقابت شوند. از این شرکت‌ها می‌توان هواوی و شیاومی را نام برد. با پشت سر گذاشتن سال 2017 و ورود به سال 2018، کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی همانند سال‌های پیشین به معرفی گوشی‌های خود، از پایین رده تا بهترین‌ گوشی هوشمند خود پرداخته‌اند. به طور معمول بهترینِ این برندها در رقابتی سخت سعی دارند که عناوینی همچون بهترین گوشی دنیا در حال حاضر یا بهترین گوشی موبایل از نظر دوربین و … را از آنِ خود کنند. در این میان اما بهترین گوشی 2018 کدام است؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۰
davood akbari
چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ

کوپا توربو 210، مجوز پلاک گرفت

کراس‌اور کوپا توسط شرکت ریگان خودرو در ایران عرضه می‌شود. این خودرو، محصول خودروسازی زوتیه چین است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۶
davood akbari
سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

آموزش تصویری ساخت ایمیل (E-Mail)

ایمیل یا پست الکترونیک (Electronic mail or email or e-mail) یک روش فرستادن و دریافت کردن پیام بین مردم با استفاده از دستگاه‌های الکترونیک است. ایمیل از طریق شبکه رایانه‌ای که امروزه به نام اینترنت شناخته می‌شود، کار می‌کند. با آموزش تصویری ساخت ایمیل های مختلف از قبیل Yahoo، Gmail و Microsoft و نیز ساخت ایمیل ایرانی در دیجیت نست همراه باشید. بعلاوه، مزایای هر یک از کمپانی‌هایی که سرویس‌های پست الکترونیک به کاربران خود ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۰
davood akbari
سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ق.ظ

معرفی گلف GTI، محصول جدید ماموت خودرو

کارولوژی (5): معرفی گلف GTI، جدیدترین محصول فولکس‌واگن در ایران 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۴
davood akbari

به‌دنبال راه‌اندازی نر‌م‌افزار خرید‌و‌فروش خودروی دست‌دوم هستیم تا به شهروندان این امکان را بدهیم از منازل خود وضعیت خودروهای عرضه‌شده را رصد کرده و خودروی موردنیازشان را به‌راحتی خریداری کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۴۴
davood akbari
سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۹ ب.ظ

بررسی مزدا CX-7 دیزلی

کمپانی Mazda این بار SUV جدید خود یعنی CX-7 را به لیست ماشین های اسپورت اضافه کرده است. کنترل کردن این ماشین بزرگ خیلی راحت هست و دست فرمان خوبی دارد. موتور این وسیله در مقایسه با رقیبانش خیلی قوی نیست ولی به عنوان یک ماشین خانوادگی غیر سرعتی، وسیله بسیار مناسبی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۹
davood akbari
سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ

پوشش زومیت از نمایشگاه خودروی توکیو 2017

بزرگ‌ترین همایش خودروسازان دنیا در آسیا، تا چند روز دیگر آغاز می‌شود. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های این نمایشگاه  و خودروهایی که در آن دیده خواهند شد، می‌پردازیم.

نمایشگاه خودروی توکیو، هرسال در اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود. این رویداد در چشم‌انداز بزرگ توکیو (Tokyo Big Sight) که محل برگزاری مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت ژاپن است، میزبانی می‌شود. اتحادیه خودروسازان ژاپن که اختصارا با نام JAMA شناخته می‌شود، مسئولیت اصلی نمایشگاه خودروی توکیو را بر عهده دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۱
davood akbari